Tuesday, November 15, 2011

Kenangan Terindah bersama MOffatts!!!!

Hai..semalam tak update pun blog sebab demam huhuhu... arini pun tak bape sihat sangat huhuhu...Cian kan ..mestilah cian kan hahaha... Korang cube tengok tajuk post aku hari ni "Kenangan Terindah bersama Moffatts".. Anyway korang kenal ke sape Moffatts nih??? Bagi sesape yang lahir lebih kurang baye aku memang kenal la kan tapi bagi bebudak sekang yang dok layan KPOP jek tu kan mane la nak kenal si Moffatts nikan... Anyway kat bawah ni ada details pasal dorang sikit Let's check it out !!! 

The Moffatts were a Canadian pop/rock band, composed of brothers Scott, Clint, Bob and Dave Moffatt. Eldest brother Scott was born on March 30, 1983 in Whitehorse, Yukon. Less than a year later, on March 8, 1984, triplets Bob, Clint and Dave were born in Vancouver, British Columbia. Although born on the same date, Bob and Clint are identical twins while Dave is a fraternal triplet.



Sadly dorang break up around 2005. Sedih benorla. Diorang pun bukannya tak terkenal pun huhuhu.. Ni aku nak citer satu haritu aku dok mencari2 la dalam FB kot2 ade dorangnye real FB. Akhirnya aku jumpe.YES!! YEs!! Latest news yang aku tahu BOB dah kawen ..huhuhu sedih wei..tapi ade aku kesah aku pun dah kawin ada anak yg cute lagi hahahah... Si Clint dan Scott plak tengah Berchenta tak ingat dunia ngn GF dorang hahaha..Hm Tapi si Dave ni aku cam tak jupe plak info pasal dia. Nanti2 kalo aku akda masa aku korekla pasal dia hahah....
Antara vid2 lagu yang aku minat adalah seperti berikut whahahahah:

 "I'll be there for you" First lagu yang ku penah dengo....Sangat fun dan buat aku nak terjoget wahahahahah


"Misery" -Lagu ni memang best giler beb sangat sedih...huhuh ni nak nangis nih huhuhuhu

"If life is so short" - uwahhhh lagu ni pun sangat menikam kalbu huhuhu...sangat2 suke lagu ni beb..Dulu siap ajar adik sepupu nyanyi lagu nih huhuhu

"I miss you like Crazy" - Sesiapa yang terasa rindu bebenor kat kekasih hati leh lah nyanyi lagu ni..Tapi kalo rasa cam sore tak sedap tak yah la yek nyanyi ..korang wat dedication lagu jek la hahahahaha

Sebenaunye banyak lagu aku nak letak tapi korang search sendiri la yek t...Tak kose aku...huhuh..Sedapkan lagu dorang..Dorang ni amat berbakat tapi hai entahla dah wat cam ne.. Oh ya tetibe aku teringat plak kat satu lagu yang amat sentapkan jiwa hahaha iaitu "If you only Knew' . Lagu ni dorang di'featured kan oleh si Gil Ofarim dari Jerman ni jek.. Tapi sangat suke ...Ni kat bawah ni dianye vid..Kasi layan sikit hahah





Kla penat plak tulis pasal dorang. hahah Kenangan tetap menjadi kenangan ..haha sekang aku layan KPOP plak hahah... Tatatala kenangan terindah masa lalu hahah. 


Alamak saje jek masukkan lagu nih wahahahah.. Kla nak layan Kpop plak my BOYFRIEND wahahahah

No comments:

Post a Comment