Wednesday, December 7, 2011

oH MY gaWD!!!! My nAMJA cHINGu!!! youngmIN!!!! SO HOt!!!!

HI GUYS iM BACK !!!! wah dah lama gila aku tak tulis dalam blog aku nih.... kengkawan aku suke giler ari nih beb..Ari nih.. My Namja Chingu a. k.a Boyfriend launch lagu baru diorang!!!! DAEBAK!!!!!!!!
Aku hepi giler...Lagu baru dorang nih best giler beb...Dah la dorang ubah imej dorang!!!! sangat HANDSOME esp. My YoungMINNNIE!!!!!! suke suke suke giler...... Saranghaeyo youngmin!!!! hahaha.... tajuk lagu baru dorang ni 'I'll be there!!!!' atau dalam hangul 내가갈게 !!! 

Best weh lagu nih...korang tak caya????!!! ok baik check this vid out....


ha...dah layan..amacam best tak???? best kan... korang tengok si Kwangmin nye new hair style.... cool abes.... same gak Donghyun , Hyunseong ,Min Woo and Jeongmin... alamak sexy siot!!! kalo dulu dorang terkenal dengan kekiutan dorang sekarang ni dorang nampak kehenseman plus seXY!!!! dorang nampak matured sangat beb...aku sangat suke la vid nih termasuk la lagu nih...sangat best...!!! million thumbs up !!!!! Aigoo... aku ni dah konpomla dah beralih arah dari BEAST ke BOYFRIEND!!! Arap2 kekal la kau minat dorang nih hahahah... aku ni kekadang macam lalang....hahah...lantaklah..aku berharap minat aku BOYFRIEND berkekalan...arap2 korang jgnla wat hal ye adik2 ku sayang ...

Kengkawan aku juga nak sharing lyrics lagu ni..check it out!!!

Boyfriend-I’ll Be There

Cha, cha kkedatgetjyo
Wae iroke ganneunji
Byol, byol senggak tteme
Maeumman
Maeumman
[KwangMin] Geujo haruga do jinasseul ppun
Mwo hana dallajinge omneunde noneun wae

Han madi maldo obsi seuljjok sarajyoboryo

Nega geuri

Mot midowonni non
[JeongMin] Geurokedo himi deuronnayo
Da gyondyoneja yaksok hessonneunde

[DongHyun] Kkok jikilgeyo
Kkok dorawayo

Geude jariro

Oh bandeusi
Naye maeum sogeso
Geudeege malhamyon
Geuden deureul suga innayo
[HyunSeong] Sigani heureun dwie
Sesange kkeuteso

Geudewa maju bomyo
Nun gamgo sipoyo
Byol, byol senggak tteme ([MinWoo] Senggak tteme)
Maeumman
Maeumman
[MinWoo] Hoksina odisonga honja himdeurohalkka
Geuge jakku

Gokjongi dweso nan
[HyunSeong] Geujjeumeso momchwo gidaryoyo
Na sodulloso ttara jabeulgeyo

[DongHyun] Kkok chajeulgeyo
Gidaryojwoyo

Jigeum gogiso

Oh bandeusi
Naye maeum sogeso
Geudeege malhamyon
Geuden deureul suga innayo
[JeongMin] Sigani heureun dwie
Sesange kkeuteso

Geudewa maju bomyo nun gamgo sipoyo
[JeongMin] Oh~
[YoungMin] Odiro ganni non
Odiro ganni non

Odiro ganni non
([MinWoo] Deche)
[JeongMin] Odiro ganni non
Odiro ganni non

Odiro ganni non
[DongHyun] Naye mameul damaso
Geudeege bonemyon

Geuden badeul suga innayo

[HyunSeong] Sigani jangnanchyoso
Urireul magado

Geudeye soneul japgo

Igigo sipoyo



ni ha plak lagu Pink Romance dengan artis2 Starship..termasuk la si namja chingu aku nih...cube korang layan gak lagu nih... best siot..aku suke gile combination sore dorang memang TERBAEK!!! buat kata BOBOIBOY..hahahaha....Kat bawah ni plak ada satu lagu yang baru saja dimasukkan sebagai favorite aku..dibintangi oleh LEE JOON MBLAQ, si comel IU and MIN Woo Boyfriend!!! dinyanyikan oleh K. will ...sangat best siot tak leh tahan... aku upload official vid and LIVE tau...reason aku masukkan yang live sebab ada Youngmin and Minwoo menari untuk K.Will hahahha....Sila kan menonton these vids



Ok tu je la for now... saje nak share favorite lagu aku hehehehe...tatatata


No comments:

Post a Comment