Saturday, November 12, 2011

Artis YOUTUBE

Im back again.ehhehe..tadi aku baru jek lepas tgk AIM ke 18..heheh part yang paling menarik hati aku adalah part 2 artis youtube dari malaysia dan amerika wat persembahan.. Sesuatu yang unik dan sangat ORIGINAL. Najwa Latiff dengan vokal yang bersahaja dan merdu ..pastu kendiannya artis YOUTUBE amerika plak wat persembahan Nama dia kalo tak silap Greyson Chance.. Sedap wo sore dia..sangat powerful and merdu..berdiri bulu roma beb.. tapi suke gak tgk gandingan duet dua budak bawah umur nih wat persembahan..walaupun sore Najwa takla sepowerful Greyson tapi sangat serasi sore dorang.. Aku suke la tgk dorang sangat CUTE!!! atau korean kata Kyeopta heheheh...

Aku tak pena dengo pun name greyson ni sebelum nih..tgk AIM baru kenal heheh... tapi dia ni ada chance nak follow cam Justin Bieber sebab si Justin ni pun bermule ngn Youtube gak... Kengkadang ada gak gunenye teknologi nikan..takde la nak kater teknologi tu semuanye bagus...ada gak yang tak baik nya..yang baiknya dapat mencungkil bakat2 terpendam anak2 muda sekang nih heheh...zaman dulu mane ade bende2 cam ni kan huhuh..Agaknya kalo ade mungkin aku pun leh jadi penyanyi ..ACEHCEHCEH hahaha..Perasaan yang terlebih plak hahaha

So aku nak share vid si Greyson ni kat post yang nih...MV dia yang bertajuk 'Waiting Outside The Lines' 



Amacam bagi yg tak tgk AIM 18..ni la dia budak yang aku cakap awal2 tadi..Sedapkan sore dia and sangat pandai men piano..Aku  memang suke sangat pada org2 yg pandai main piano..huhu..Aku terasa sangat jealous plak pada dorang yang pandai men piano nih..huhuh.. tapi tak pelah..dah tak de rezeki aku nak belajo men piano kan huhuhu

Kat bawah ni ada some details on him. Check it out!!! ;p


Greyson Chance Claim to Fame


Famous as

Singer

Popular for

Cover for the song "Paparazzi" (2010)

Greyson Chance Personal Fact


Birth Name

Greyson Michael Chance

Birth Date

August 16, 1997

Birth Place

Wichita Falls, Texas, USA

Height

5' 2"

Nationality

American

Education

  • Graduated from Cheyenne Middle School in Edmond, Oklahoma

Greyson Chance Family


Father

Scott Chance

Mother

Lisa Chance

Brother

Tanner (older)

Sister

Alexa (older)

La baru  14 gupenye hahaha...aku pun baru tahu ni bile cari info sat tadi hahahah....Tula serba sedikit pasal dia...K la wa cau dulu..tatata



No comments:

Post a Comment