Thursday, November 10, 2011

Alhamdullilah dah ari jumaat hehehe

Best giler la dah ari jumaat dah hehehe... esok cuti leh tido hehehe...tapi aku ni arini macam GLOOMy jek..mungkin mengantuk makan ubat resdung semalam huhuhu...Ngantuk tahap cipan huhuhu..apala nak jadi tah ngan aku nih... Sebenarnya perasaan ni bercampur baur la...Tak tahula sampai bila aku nak kena mengalami perasaan macam nih. 

kalo dulu sepertimana aku cakap aku minat giler kat BEAST sekang nih aku asik tgk vid2 BOYFRIEND jek banyak kali huhuhu... so far tak bosan lagi kot hahahah...aku bukan dah tak suka ngn BEAST tapi aku tgk BOYFRIEND ni berbakat besar lah... Macam kelako pun ada ..yela kan si Jo twins tu kan kembar so..macamana aku leh terminat kat YOungmin sorang jek ek?? hahahaha tula aku cakap dulu aku senang suka kat blonde korean guys hahahah... sangat comel..so kyeopta...

나는 사랑
 
hahaha. Paham ke tak tu... maksudnya I like Jo youngmin heheheh... ni kalo laki aku bacer ni mesti menyirap hahaha... Don't worry dear hubby ... you always be in my heart....hahah youngmin tu cumalah artis pujaan yang tidak cukup umur jek hahahah.... 

 
cakap2 juga pasal Boyfriend nih korang kenal ke??? ni la boyfriend yang aku minat hahahah... Youngmin yang rambut dia kuning cam tulisan ni gak hahahaha... sangat comel kan huhuu.... korang pandai2la bace name dorang yek..hahahah kla kasi layan sama lagu kat bawah nih walaupun tak related ngn ngan BOYFRIEND hahaha...
Aku memang minat giler ngan lagu nih walaupun ada yg kater lagu ni pasal gay.. dari video klip dia pun cam gay jek kan??? cube korang tgk nih hahaha.. Tapi aku minat betul ngn melody dia sangat merdu..so korang abaikan lirik dia tuh just dengo jek melodi dia ok...
 
Dipersembahkan 4men - first kiss ...silakan layan yek tuan-tuan dan puan-puan hahah 
 
 

No comments:

Post a Comment