Wednesday, November 9, 2011

Hm.. sedihnya..


Aku tak pahamlah kenapa penganiayaan berlaku kepada aku?? kenapalah org suke nak melagakan org dan memutuskan silaturrahim antara sesama insan??? Aku tak paham bila ayat2 yang ditulis disalah ertikan??? aku rasa sangat tak paham .... Tambah2 lagi isu ini telah menjadi semakin serius... Kepada Allah sahajala aku memohon agar memberi perlindungan kepada ku dari semua fitnah dan penganiayaan ini... Aku tak paham kenapa mereka ini melakukan perkara ini pada ku?? Kenapa mesti ikutkan nafsu dan emosi??? Apakah mereka ini tidak takut pada balasan Allah s.w.t ?? 
Sejujurnya aku tidak marah pada org tersebut ...cuma marah pada org yang menjadi penyampai berita dan yang memanipulasikan cerita yang disampaikan... Org ini tak takut ke balasan Allah??? Adakah dia rasa bangga dirinya menjadi pemutus silaturrahim antara sesama insan??? Mengapa lah emosi dan nafsu menjadi landasan dalam hidup??? 
Aku rasa geram, tertekan dengan semua ini... Tapi aku tahu Allah akan melindungi aku. Ya Allah ..sesungguhnya hamba mu ini teraniaya.. Kau lindungila aku yang Allah...Aku rasa sangat sedih dengan semua ini.. Aku memohon agar semua hajat ku selama ini tercapai dan dapat aku tinggalkan dunia sekarang ini dan berbahagia dengan suami dan anak2 ku sahaja. Tidak perlu berkomunikasi dengan org2 yg berprasangka buruk pada aku. Entahlah sampai bila lagi aku harus menjalani hidup sebegini lagi??? Ya Allah berikanlah ketabahan kepada aku dan tenangkan hati,perasaan dan jiwaku Ya Allah Ya Rahim... Amin


No comments:

Post a Comment