Friday, November 11, 2011

New KPOP band...hm..'My Name???"

Aku tengah menonton Music Bank ulangan bagi petang tadi sekang nih... Tengah aku layan kpop ..(sebenaunyer nak tgk ade tak BOYFRIEND hahahaha) tapi tak kuar2 gak...tetibe kuar satu group ni sangat tidak familiar eh... adus sangat best lagu dorang ni...tajuk dia MESSAGE... Aku pun tgk lah name group tuh..dahla tulis hangul ..Memangla aku leh bace hangul tapi merangkaklah beb hahah..bila aku bunyikkan huruf dia bunyik cam pelik... rupenyer name group ni ialah MY NAME..kan senang kalo tulis english kalo memang dalam bahasa english tah pe pe tah..pening palo den hahaha..tapi still love kpop hahah..Ni ha layanla yek sekejap lagu dorang ..PRESENTING MY NAME WITH THE SONG MESSAGE heheh not massage yek kengkawan. MESSAGE..kalo nak massage gi rumah urut..kui kui..alamak macam nak menggalakkan maksiat jek...Ampun....
Dahla tgk ni dulu

 


Ha dah layankan..bestkan..Ade sorang mamat tuh muke familiar giler beb.. Macam saper ek..tak ingatlah plak ...nanti2la aku pk macam sape..bile aku ade masa terluang hahahah

Yay!!! my boyfriend dah kuar dah especially my 남자 친구 Jo youngmin hehehe..Suke suke..tapi cam kecewa jek..napela adik2 aku nih cam semput jek masing2..kurang stamina atau kepenatan..before this perform live ok jek..Apa dah jadi wahai adik2 BOYFRIEND ku huhu... Noona amat sedih tengok korang cam semput and kepenatan huhuh...tapi yang steady sore si hyun seong jek... 

Tapi nak salahkan dorang pun tak leh..diorang sekang dah jadi terhangat di pasaran ..definitely la management dorang wat cam2 nak popularkan dorang... Kenalah berkorban..that is what you have to sacrifice when you wanna become artistes acehceh nak spekang plak hahaha..suke ati aku la kan blog aku hahaha... ni tadi aku google jupe plak yang dorang performed tadi ..cubelah korang nilaikan huhuhu...Aku doakan dorang selalu sukses ..huhu CIANNYA adik2 aku nih.. kasi layan sikit .....



betul tak kengkawan cam yang aku cakap kat atas tadi..hai ciannyer dorang..Tapi nak wat camne kan..Dulu pun BEAST pun pena kena benda yang same..balik dari Spain penat2 pastu terus kene perform plak..Muke memang nampak keletihan ..ciannyer artis2 nikan...esp dah jadi international artistes kan..kla aku nak tido dulu tatata


No comments:

Post a Comment